Friday, August 28, 2009

AHLI KBP ULU MOYOG SEMAKIN BERTAMBAH & BERKEMBANG

Thanks God, nampaknya impak daripada Kempen Kesedaran dan Penjagaan Alam Sekitar anjuran KBP Zon 1 Babagogon dan KBP Zon 13 Moyog sudah nampak kesannya. Biarpun baru saja kempen ketiga selepas Madsiang, Timpoluon dan Kipouvo, para belia di Ulu Moyog semakin rapat dan akrab antara satu sama lain.
Syabas kepada semua belia yang mula join grup KBP ne. Congratz and welcome kepada semua new comers especially youths from Timpoluon, Babagon and Notoruss. Mudah untuk menyertai grup ini tapi sukar untuk mendalami erti pelayanan belia Pengorbanan perlu dilakukan terutamanya dalam pemilihan kawan baru dan lama. Suatu yang cukup sukar untuk dihadapi sorang-sorang. Tahap keimanan perlu ditingkatkan agar godaan-godaan yang buruk dapat kita elakkan.
Kepada youths yang masih pasif, bila lagi korang mau aktifkan diri? Nikmatilah pelayanan sebagai belia sebelum kita dilayan sebagai beliau…kepada kawan-kawan yang aktif teruskan membawa rakan-rakan yang pasif..jadikan KBP Ulu Moyog yang paling aktif dan berketrampilan..Amen.

2 comments: